fredag 7 maj 2010

Ronneby

Hej alla Hundälskare eller ska jag säg Boxer-älskare ;)
Igår var jag hos Tobbe och tränade lite Spår, Lydnad och Bitövningar.. Kan man tänka sig att det just var IPO bitarna!? :)
Jag kunde ju aldrig tänka mig att jag var tvungen till att bli slarvig i spårläggandet för att Harry skulle bli noggrannare och få mer flyt i spåret. That makes no sense :S

Fick några tankar om lydnaden som är värda att tänka lite extra på. Vi har samma tänk skulle jag vilja påstå bara lite olika sätt att komma dit på ;) Träningen fortsätter Framåt sändandet läggs till på listan.

Tradigt nog har jag gjort lite fel i Apport träningen.. dock hann jag bara träna 2 pass innan jag själv kom på felet och ändrade det men tyvärr har han blivit osäker vid hantering och tuggar en heldel. Tränas snabbt bort igen :)

Glömde tyvärr kameran igen. Träningen och sällskapet uppskattas mkt, Tack!

Ha det:)

Inga kommentarer: